Kernwaarden

Samen met opdrachtgevers en het hoger kader heeft Prorest enkele jaren geleden de identiteit vastgelegd in vier kernwaarden. Die kernwaarden hebben niet ingeboet aan actualiteit en passen uitstekend bij Dé betrokken cateraar. De kernwaarden van Prorest zijn samenwerken, resultaatgericht, innovatief en duurzaam. Deze vier begrippen hebben betrokkenheid als basis.

Samenwerken

  • We behandelen niet alleen onze opdrachtgevers als klanten, maar ook onze collega's en medewerkers.
  • We komen onze afspraken na.
  • We bieden altijd een kwaliteit die minimaal voldoet aan wat is afgesproken en waar behoefte aan is.
  • We doen alles in één keer goed.
  • We bieden lekker, gezond en kwalitatief goed eten, (voedsel)veiligheid, een duidelijke factuur en transparante (management)informatie.
  • We zoeken constant naar latente behoeftes en verbeterpunten.
  • We zijn professioneel, attent, dienstverlenend en gastvrij.
  • We tonen oprechte betrokkenheid bij de organisatie van de opdrachtgever en de gasten van onze klanten.

Resultaatgericht

  • We zetten altijd in op zeer tevreden klanten.
  • We streven naar een hoge medewerkerstevredenheid.
  • We werken aan een goed rendement en proberen onnodige kosten te voorkomen.
  • We streven naar een gezonde omzetgroei.
  • We bouwen voortdurend aan een sterke en gedegen werkorganisatie.
  • We maken heldere en duidelijke afspraken.
  • Een afspraak leidt tot actie en iedereen mag medewerkers professioneel aanspreken bij niet presteren.
  • Acties moeten iets toevoegen en moeten dus altijd leiden tot een verbetering van de kwaliteit, het proces, de tevredenheid, het financiële resultaat of een combinatie daarvan.

Innovatief

  • We zijn ons bewust van de omgeving waarin Prorest zich beweegt en spelen actief in op ontwikkelingen.
  • We richten ons niet alleen op opdrachtgevers of naaste collega's, maar ook op gasten, producenten, leveranciers, de arbeidsmarkt, de maatschappij en het milieu.
  • We zijn flexibel, denken mee en spelen in op trends, veranderende behoeftes en wijzigende omstandigheden.
  • We hebben een scherp oog voor vernieuwingen, verbeteringen, innovaties en nieuwe (deel)markten.
  • We gebruiken deze visie om richting te geven aan al ons handelen maar stellen ons dynamisch ,flexibel en proactief.

Duurzaam

  • We hebben steeds aandacht voor de omgeving waarin we leven en werken. Ze moet immers nog een eeuwigheid mee.
  • We denken na over producten die we ten diensten stellen van onze klanten en welke impact deze kunnen hebben.
  • We maken bewust een keuze tussen kwaliteit en kwantiteit. 
  • Prorest kiest voor kwaliteit omdat dit veel duurzamer is dan kwantiteit.