Kwaliteit

Kwaliteit staat bij Prorest voorop

Kwaliteit is een breed en complex begrip, zeker binnen de wereld van catering. Prorest is ISO 9001:2008 gecertificeerd. De certificeringprocedure doorlopen wij met gemak. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat onze processen geborgd zijn en als minimaal niveau gelden. Uiteraard wordt dit ieder jaar extern getoetst. 

Maar onze kwaliteit gaat verder dan het ISO 9001:2008 certificaat. Immers het begrip kwaliteit is veel meer omvattend. Vriendelijke, ervaren en klantgerichte medewerkers, hygiëneborging, voedselveiligheid, goede financiële verslaglegging en een smakelijk en gezond aanbod van producten zijn aspecten die ook onze kwaliteit bepalen. Deze aspecten beschouwen wij als vanzelfsprekend en vormen de basis van onze dienstverlening.

Ons kwaliteitsmanagementsysteem waarborgt en garandeert de voedselveiligheid en de totale kwaliteit van producten, procedures en dienstverlening. Dagelijks verricht het  cateringteam metingen die worden vastgelegd De basis hiervoor is ons HACCP handboek, We verplichten onze medewerkers tot het volgen van jaarlijkse HACCP opleidingen, opleidingen waarin ook de nodige aandacht besteed wordt aan de opvolging van de regelmatig veranderende wettelijke vereisten.
 
De zorg voor kwaliteit wordt ondersteund en gecontroleerd door een extern bedrijf, gespecialiseerd in consulting en auditing. Dit bedrijf bezoekt onaangekondigd, en dit meerdere malen per jaar, al onze restaurants, en controleert of de vooropgestelde kwaliteitsnormen gehaald worden.

Certificering

Sinds 2012 is het centraal kwaliteitssysteem van Prorest klaar voor Smiley certificering. De "Smiley" certificering wordt toegekend per locatie en is een troef voor organisaties actief in de voedselketen, een garantie voor de consument! Verschillende Prorest restaurants zijn reeds Smiley-gecertificeerd.